Verzending & Levertijden
Bezorgen van uw bestelling:
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Er wordt 2-3 dagen voor aflevering een telefonische afspraak met u gemaakt.
Bestellingen waarvoor een bezorgdatum is afgesproken, worden per Koerier bezorgd van maandag tot en met vrijdag.
U dient bij de aflevering aanwezig te zijn.
Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?
Wanneer de bezorger de bestelling niet af kan leveren op het aangegeven moment, dan wordt de bestelling mee retour genomen. In dat geval kunt u een nieuwe afspraak maken. De kosten voor een tweede levering worden echter in rekening gebracht tegen de geldende verzendkosten.
Hoe controleer ik de levering?
We verzoeken u het product bij levering direct goed te controleren. Indien er lichte schade aan de verpakking is kunt u dit op het afleverbewijs aangeven. Ziet u direct dat er transportschade is, weigert u dan de zending en neemt u contact met ons op, telefoon: 0320 - 21 42 42. Het is raadzaam de verpakking 10 dagen te bewaren na levering voor het geval dat het product retour moet naar de fabriek.
Verzendkosten:
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen Nederland en België is gratis.
Levertijden:
Levertijden per product.
De levertijd geldt vanaf het moment dat wij uw betaling ontvangen hebben.
Product: | Levertijd: | |
Horren standaard product | 7 werkdagen | |
Horren maatwerk product | 15 werkdagen | |
Afwijkende Ral kleuren | 25 werkdagen | |
Vouwgordijnen | 25 werkdagen | |
Lamellen | 10 werkdagen | |
Rolgordijnen | 10 werkdagen | |
Jaloezieën | 15 werkdagen | |
Overige Raamdecoratie | 20 werkdagen |
Levertijden zijn onder voorbehoud. In uitzonderlijke gevallen kan de levertijd oplopen.
Voor het bezorgen van uw bestelling worden bovenstaande levertijden verlengd met 1-2 werkdagen.
In verband met de grote vraag naar seizoensafhankelijke producten kunnen levertijden tussentijds wijzigen. Wij vragen hiervoor uw begrip.